Poznańska 37 62-800 Kalisz

604 200 005

abczdrowie@o2.pl

Gwarancja

Gwarancji satysfakcji Herbalife

4.1.3 Dostarczanie i przechowywanie Formularzy / Dowodów Sprzedaży Detalicznej 

Po dokonaniu sprzedaży Dystrybutor musi wręczyć każdemu Klientowi Formularz Zamówienia Detalicznego. Formularze Zamówienia Detalicznego udostępniane są przez Herbalife Nutrition 27 i zawierają specyficzną terminologię, wymaganą przy wszystkich transakcjach sprzedaży.28 

Dystrybutorzy muszą przechowywać kopie wszystkich Formularzy Zamówienia Detalicznego i innych dowodów dystrybucji produktów przez dwa lata. Herbalife Nutrition ma prawo wglądu do tych kopii oraz do weryfikacji transakcji i warunków sprzedaży lub wykonania usługi przez Dystrybutora. 

4.1.4 Gwarancja zwrotu pieniędzy Klientowi Premium i Klientowi detalicznemu Produkty Herbalife Nutrition posiadają 30-dniową gwarancję zwrotu pieniędzy dla wszystkich Klientów (Klientów Premium i klientów detalicznych), znaną również jako Gwarancje Satysfakcji Herbalife Nutrition. Termin 30 dni rozpoczyna się w dniu otrzymania produktu przez Klienta. Jeśli Klient zgłasza Dystrybutorowi chęć zwrotu, Dystrybutor musi odpowiedzieć szybko i uprzejmie. Dystrybutor musi zaoferować Klientowi wybór pomiędzy pełnym zwrotem ceny zakupu produktu, w tym podatków oraz kosztów wysyłki i obsługi a możliwością wymiany na inny produkt / produkty Herbalife Nutrition o tej samej wartości, zgodnie z procedurami zwrotu. Dystrybutorzy muszą uszanować wybór Klienta i nie mogą podejmować działań odwetowych lub zniechęcać Klienta do żądania zwrotu pieniędzy. 

Klienci mogą również skontaktować się z Herbalife Nutrition w sprawie zwrotu dzwoniąc pod numer +48 22 558 31 07 lub postępując zgodnie z instrukcjami dostępnymi na www.myherbalife.com/pl-PL. 

Jeśli Klient zażąda zwrotu pieniędzy bezpośrednio od Dystrybutora, Dystrybutor musi wypełnić Formularz Wniosku o Zwrot, którego kopia jest dostępna na stronie www.myherbalife.com/pl-PL. 

Dystrybutor powinien obliczyć wartość zwrotu należnego Klientowi, poprosić Klienta o podpisanie Formularza zwrotu i niezwłocznie dokonać zwrotu Klientowi lub wymienić zwracany produkt na inne. 

Dystrybutor powinien następnie przesłać do Herbalife Nutrition formularz wniosku o zwrot oraz kopię oryginalnego formularza zamówienia detalicznego klienta, wraz z oryginalnymi etykietami produktów lub niewykorzystaną porcją produktu lub pustymi opakowaniami produktu w ciągu 30 dni od dokonania zwrotu. Klientowi. Herbalife Nutrition wymieni zwrócone produkty na identyczne i przekaże Dystrybutorowi, jak tylko otrzyma wszystkie wymagane dokumenty. 

4.2 PŁATNOŚCI I WYRÓWNANIA 

Aby co miesiąc kwalifikować się na Premię Królewską, Premię Produkcyjną lub inne bonusy oferowane przez Herbalife Nutrition, Dystrybutor musi spełnić wymogi sprzedażowe odnośnie Punktów Obrotu i Punktów Premii Królewskiej, szczegółowo zdefiniowane w Planie Sprzedaży i Marketingu oraz w innych materiałach firmowych i promocyjnych. Ponadto, chcąc uzyskać takie przychody, Dystrybutorzy muszą spełnić pewne wymogi odnośnie liczby Klientów detalicznych i dystrybucji produktów oraz potwierdzić je pierwszego dnia każdego miesiąca, wypełniając Formularz 10 Klientów29. 

4.2.1 Dystrybucja produktów 

Herbalife Nutrition jest firmą dystrybuującą produkty. Produkty zakupione od Herbalife Nutrition są przeznaczone do sprzedaży i dystrybucji wśród Klientów detalicznych oraz do wykorzystania przez samych Dystrybutorów i ich najbliższą rodzinę. 

Nie zezwala się na zakupy produktów służące przede wszystkim awansowaniu w ramach Planu Marketingowego. Zakupy realizowane w takim celu mogą spowodować poważne sankcje, włącznie z degradacją statusu, zawieszeniem przywilejów zakupowych, wstrzymaniem wypłat, pozbawieniem możliwości brania udziału w premiach i zakończeniem Działalności Dystrybucyjnej 

27 Egzemplarz Formularza Zamówienia Detalicznego do użytku na polskim rynku znajduje się w PDH. Można nabyć go w Herbalife Nutrition lub pobrać ze strony www.myherbalife.com/pl-PL. 

28 Formularz Sprzedaży Detalicznej musi zawierać opis relacji Dystrybutora z Klientem, nazwiska, adresy i numery telefonów Dystrybutora i Klienta oraz dane rejestracyjne działalności gospodarczej Dystrybutora. Następnie formularz musi zawierać opis sprzedanych produktów, ceny, podatki, formę zapłaty i dostawy oraz informacje o prawach Klienta (w tym prawa gwarancji), wraz z podaniem okresu rezygnacji i poinformowaniem o prawie klienta do zwrotu pieniędzy. Formularz Sprzedaży Detalicznej musi zawierać także informację o polityce prywatności wskazując jakie dane Klientów przechowywane są przez Parnterów, w jaki sposób będą wykorzystywane, komu będą udostępniane (w tym Herbalife Nutrition) i wszelkie pozostałe informacje zawarte w przepisach dot. polityki prywatności i ochrony danych. 
Formularz 10 Klientów / 70% (Oświadczenie o Przychodach) jest dostępny na www.myherbalife.com/pl-PL.

To jest strona Niezależnego Partnera Herbalife Nutrition Tomasz Nowicki TN

JESTEŚ JUŻ KLIENTEM?

Twoja osobista relacja z Partnerem jest kluczowa do osiągnięcia zmian w sposobie odżywiania, które chcesz uzyskać. Jeśli Tomasz Nowicki TN nie jest Partnerem, który dotąd wspierał Cię w ich osiągnięciu, zachęcamy Cię do składania zamówień u dotychczasowego Partnera. Alternatywnie, kliknij tu by kontynuować zakupy na tej stronie.

JESTEŚ JUŻPARTNEREM HERBALIFE NUTRITION?

By złożyć zamówienie ze swojego konta partnerskiego odwiedź myherbalife.com